Site Loader
România, București
Fete la sala de fitness

Majoritatea oamenilor cred că pentru a menține un corp sănătos este nevoie doar de o alimentație strictă. O nutriție sănătoasă și consistentă constituie o parte importantă, dar fără exerciții fizice, nu puteți atinge forma corporală dorită. Restricția calorică fără exerciții fizice va transforma pur și simplu corpul tău într-un organism uman slab.

Există multe servicii și produse, care promit a îmbunătăți sau a menține corpul într-o bunăstare dorită și orice (sau toate) aceste bunuri și servicii ar putea fi considerate drept parte din industria sănătății și a fitnessului. Antrenamentele într-o sală de sport cu un antrenor calificat, cu siguranță vor aduce rezultatele scontate, dar din păcate viața poate deveni ocupată și, de multe ori, fie suntem în călătorii sau, pur și simplu, nu reușim să ajungem la sală pentru un antrenament de fitness. Soluția cea mai bună în această situație sunt antrenamentele fitness în condiții de casă. Dacă sunt efectuate regular și conștiincios, ele promit a avea rezultate aproape asemănătoare celor din sala de fitness. Mai jos vedeți câteva exemple de antrenamente fitness care ați putea să le faceți în orice încăpere unde v-ați putea afla.

În acest video se prezintă un set de exerciții cardio. Pentru ele nu veți avea nevoie de nici un fel de echipament. Veți observa ca sunt prezentate în câteva seturi și după fiecare set este nevoie de pauză. Exercițiile cardio sunt considerate a fi cele mai eficiente pentru pierderea grăsimilor. Se începe cu un mers lent, pentru încălzire, apoi se trece la exercițiu de rotire a torsului, apoi cu picioarele îndepărtate se trece la următorul set de așezări. După fiecare set de exerciții ca durează a cite 40 secunde, urmează o pauză de 15 sec. Apoi urmează din nou un alt set de 40 sec. de ex. jogging, iar pauză și tot așa mai departe. Este important în acest antrenament, ca și în orice alt tip, să respirați corect. Ritmicitatea exercițiilor depinde de rezultatul ce doriți să-l obțineți.

Toată lumea trebuie să înceapă de undeva. Și atunci când vine vorba de cardio, a lucra în confortul propriei case este un loc minunat pentru a începe. Dacă ești începător aici vei găsi un video ce te va ajuta să dai startul antrenamentelor fitness și anume tipul cardio. Acest antrenament de 15 minute a fost creat pentru începători, completat cu modificări cu impact redus pentru oricine nu vrea să sară. Nu aveți nevoie de niciun echipament pentru acest antrenament, ci doar o atitudine corectă.

Un alt video pentru cei care sunt interesați de antrenamentele cardio. Ca de obicei acest tip de antrenament se începe cu un set de exerciții pentru încălzire, apoi pentru rezultate bune se mărește ritmicitatea, cât și dificultatea acestora. Asigurați-vă ca duceți până la capăt fiecare set din aceste exerciții. Pentru modelarea anumitor părți ale corpului, de asemenea, este important să respectați ordinea exercițiilor. În cazul când aceste exerciții vi se par ușoare, adăugați elemente ce ar fi potrivite pentru arderea eficientă a caloriilor. Nu uitați, important este să nu renunțați la jumătate de cale! Mult succese!

Dacă v-au plăcut aceste video și doriți să le descărcați de pe YouTube pentru a le utiliza offline puteți face aceasta foarte ușor prin intermediul ro.savefrom.net. SaveFrom este cel mai utilizat website pentru descărcarea video online. Nu este o simplă afirmație!

Mai jos vedeți cei 3 pași simpli ce vă vor ajuta să va bucurați de antrenamentele fitness preferate. Tot ce aveți nevoie este să-I urmați cu acuratețe cum sa folosiți Youtube Downloader gratuit.

  • 1 Pas Copiați URL-ul video
    În primul rând, trebuie să copiați linkul URL al videoclipului dorit. Deschideți Savefrom, atașați URL în căsuța de text a descărcătorului de video.
  • 2 Pas Alegeți formatul dorit
    Apoi, faceți clic pe butonul de descărcare. Veți avea opțiunea de a converti adresa de URL în formate ca MP3, MP4. Alegeți formatul preferat.
  • 3 Pas Descărcați video-ul
    În cele din urmă, încă o data selectați butonul de descărcare. Asigurați-vă că este formatul preferat și asta este!

Rapid și ușor vă puteți deja bucura de exercițiile cardio!

Autor: Rita Onuta