Site Loader
România, București
crossfit

În fiecare lună scriu un articol pentru revista Muscle & Fitness numită „Born Fit”. În ea răspund la întrebări reale, adresate pe Twitter, de persoane reale. Acestea sunt răspunsurile mele neremediate la aceste întrebări. Dacă doriți să-mi adresați o întrebare folosiți hashtag-ul #BornFit și #AskBorn. -AB

Pot slăbi cu exerciții fizice de pierdere greutății?

Știi ce e cel mai amuzant? Chiar și în 2014 lumea fitnessului este încă puternic influențată de marketingul informațional. Atunci, a fost Jack LaLanne și Body By Jake, apoi BowFlex și 8-Minute Abs, iar astăzi este P90X și Insanity. Fiecare dintre aceste abordări a avut elemente de succes – dar toate au generat tendințe masive în industria fitness-ului. Și chiar acum sunt antrenamente rapide, cu intensitate ridicată, care de obicei necesită exerciții fizice.

Deci, funcționează aceste programe? Da – dar, la fel ca și învățatul cum să îndoi cu succes o foaie montată – diavolul este în detaliu.

Până acum, majoritatea știți că antrenamentul cu interval de intensitate mare (popularul „HIIT”) este excelent pentru pierderea de grăsimi. Dar există câteva reguli pentru a face într-adevăr să funcționeze. Veți citi despre formele eficiente de HIIT cu o durată scurtă de 4-minute (metoda Tabata) și o completare în jur de 15- minute. Motivele fiind antrenamentele sunt eficiente din cauza intensității și nu a duratei.

Aici vorbim deja despre limitarea greutății corporale: dacă intenționați să faceți exerciții fizice HIIT, este posibil să aveți nevoie să vă antrenați un pic mai mult sau să vă asigurați că ați atins grupuri mari de mușchi. Cartea despre pierderea de grăsime este destul de clară:

Exercițiile care utilizează mai mulți mușchi mari, plus o mică pauză de odihnă între seturi va rezulta în beneficii aerobe și metabolice.

Cel mai mare beneficiu al antrenamentului de înaltă intensitate este atunci când puteți adăuga rezistență și puteți face aceste antrenamente. În timp ce există variații a greutății corporale care sunt mai dificile (sau puteți adăuga veste ponderate), mișcările corporale fac progresul mai dificil și menținerea unui nivel de intensitate maximă în intervale.

Stabiliți alți termeni: Imaginați-vă că faceți 70 sau 80% din max 1-rep max pe spate în 20 secunde în comparație cu a face genofexiuni pentru greutate corporală pentru aceeași perioadă de timp. Cred că știți că va zdrobi mai multe celule grase.

Ce înseamnă acest lucru?

Antrenamentele privind pierderea greutății vă pot ajuta să slăbiți, dar veți dori să țineți minte 2 lucruri:

  1. Dacă faceți doar exerciții privind greutatea corporală, veți dori să faceți antrenamentele puțin mai mult pentru a vă asigura că creați suficientă suprasolicitare și stres metabolic.
  2. Concentrați-vă pe mișcări mari ale mușchilor, cum ar fi genofleziuni, tracțiuni la bară, flotări și tracțiuni la bară inversate. Nu selectați mișcări precum planca și planca laterală dacă doriți cu adevărat rezultate mari. Sigur că vor funcționa mușchii abdominali, dar nu vor arde acele calorii, care este adevăratul motiv pentru care antrenamentele de mare intensitate sunt atât de eficiente.

Dar asteapta! Mai este ceva … Nu-mi pasă ce antrenament faci, dacă dieta ta nu este în ordine, chiar și cel mai bun antrenament din lume nu va descoperi mușchii tăi abdominali. S-ar putea să nu-l auziți menționat la televizor, dar este o garanție la fel de bună pe care o veți găsi vreodată.

Autor: Rita Onuta