One Fitness - Gym Kids

Gym Kids

Copii: 5 - 12 ani

Durata: 60 minute.

Rol: Dezvoltarea fizica generala si a capacitatii motrice, formarea si educarea unei tinute corecte, integrarea copilului in colectiv si dezvoltarea capacitatii de comunicare.

Tipuri de exercitii: specifice gimnasticii de baza.


Structura lectiei Gym Kids:

Organizarea colectivului de sportivi, salutul si anuntarea temei lectiei.

Incalzirea organismului pentru efort. Mijloace: variante de mers si alergare, exercitii din scoala alergarii si a sariturii, exercitii de front si formatii, exercitii analitice executate pe loc si din mers.

Influentarea selectiva a aparatului locomotor. Mijloace: in functie de tema vizata se angreneaza in activitate, analitic, principalele grupe musculare, articulatiile si segmentele corpului urmarind tonificarea principalelor lanturi musculare, sporirea gradului de mobilitate si relaxare. Exercitii cu influenta selectiva pentru brate, picioare, trunchi, abdomen, spate, umeri, ceafa sub forma de rotari, indoiri, aplecari, balansari, fandari, rasuciri, etc.

Dezvoltarea calitatilor motrice - viteza sau indemanarea. Mijloace: exercitii specifice pentru imbunatatirea indicilor tuturor formelor de manifestare a vitezei si indemanarii.

Invatarea, consolidarea, pefectionarea sau verificarea cunostintelor, priceperilor si deprinderilor motrice de baza. Mijloace: se foloseste o gama larga de exercitii, metode si procedee specifice in vederea realizarii obiectivelor propuse.

Dezvoltarea calitatilor motrice forta sau rezistenta. Mijloace: exercitii specifice care urmaresc imbunatatirea indicilor formelor de manifestare ale fortei si rezistentei.

Revenirea organismului dupa efort. Mijloace: in functie de efortul depus in antrenament, se folosesc exercitii de respiratie, de relaxare, alergare usoara, variante de mers, etc.

Aprecierea activitatii desfasurate de copii.