Site Loader
România, București
Neadevăruri privind pierderea de grasimi în 4 săptămîni

Când am învățat prima dată cum să joc tenis, instructorul meu mi-a spus că mi-ar trebui aproximativ 4 săptămâni pentru a învăța cum să servesc corect. Știu că acest lucru s-ar putea să nu vă ajute să învățați să scăpați rapid, dar înțelegerea tenisului vă va ajuta să învățați cum să scăpați de grăsime.

În timp ce știam” cum” să servesc, mecanismele eraugreșiet. Poziția mea era de doi bani, mișcarea mea nu era corectă și nici măcar nu loveam mingea corect. Puteam să-mi imaginez ce aveam de făcut (toți am văzut o servire), dar nu știam cum să o fac corect și consecvent.

Desigur, după 4 săptămâni am reușit să servesc mingea consistent. Asta nu înseamnă că eram perfect la aruncare sau copleșeam pe cineva. Dar puteam să o fac. De acum în colo trebuia să mă îmbunătățesc, să și să transform investiția de 4 săptămâni în câștiguri mai mari.

SECRETUL ADEVĂRAT DE PIERDERE A GRĂSIMILOR: DE CELE MAI MULTE ORI TREBUIE DOAR SĂ LAȘI PROCESUL SĂ-ȘI CONDUCĂ CURSUL.

Dacă ți-aș spune că te pot învăța să servești în 4 săptămâni, care ar fi așteptările tale? Credeți că veți fi în drum spre turneul ATP sau ați fi fericit să vedeți rezultatele și să știți că puteți face acest lucru?

Voiam să știu, așa că am întrebat 10 persoane. Toate cele 10 au spus că așteptările lor au fost legate de progress și nu de un rezultat final. Acesta este un răspuns bun.

Ai putea înlocui servirea la tenis cu aproape orice altă „abilitate” sau sarcină în viață și același adevăr ar fi relevant. Și totuși, când vine vorba despre modul în care se pierde repede în greutate, raportul progres-răbdare este uitat.

Rapiditatea este o considerație timp care trebuie să fie redefinită, dacă doriți cu adevărat să vedeți rezultate de durată și să nu fiți blocați într-o dieta perpetuă chinuitoare.

Cele mai multe titluri din cărți și reviste sunt îngrozitoare. Sigur, te fac să cumperi și să citești, dar adevărul este cel mai bun. Sau poate cel mai rău? Aceste promisiuni sunt de multe ori motivul pentru care nu vedeți rezultate, urmați programe de pierdere a grăsimilor și sunteți împinși într-un eșec inevitabil.

Dacă doriți să opriți ciclul vicios de a citi „cum să obțineți ma” și să se sfârșească mai rău decât ați început, este timpul să aflați mai multe despre modul în care funcționează pierderea în greutate și cât timp va dura într-adevăr pentru a vă transforma corpul.

Este ceva împotriva căruia am argumentat. Înțeleg și respect decizia editorului meu (cărțile trebuie vândute!), dar nu mi-a plăcut mentalitatea înșelătoare care afectează cele mai multe planuri de pierdere a grăsimilor. De fapt, în informația actualizată, nu veți vedea astfel de pretenții îndrăznețe și există un motiv bun.

Există două adevăruri predominante privind pierderea de grăsimi:

  • ama (abs) sunt făcute în bucătărie.
  • ama (abs) sunt făcute de părinți. Sper să câștig loteria genetică pentru că asta e tot ce contează.

Ambele au elemente de adevăr. Aveți nevoie de un plan alimentar bun pentru a vă vedea ama (abs). Și unii oameni vor avea ama (abs) chiar dacă dieta lor constă din Skittles și McDonalds. Îmi pare rău, dar este adevărat.

Dar există un alt adevăr pe care nimeni nu îl discută: Oricine poate avea abs dacă sunt dispuși să aibă răbdare.

Pentru o persoana obișnuită, pierderea de grăsime necesită timp. În general, cu cât mai multă grăsime trebuie să pierzi, cu atât mai repede vei pierde. Cei mai mulți oameni supraponderali se pot aștepta să piardă între 2 și 3 kg pe săptămână. Ei pot pierde mai mult, dar asta e media generală. Cu cât trebuie să pierzi mai puțin, cu atât mai greu vei scăpa, iar oamenii mai slabi ar putea pierde între 1 și 2 kg pe săptămână. Iar cele care sunt deja foarte slabe, procesul este chiar mai lent.

Pierderea de grăsime: Neadevăruri privind perioada de 4 și 8 săptămâni

Justin, unul din clienții mei, după 6 luni de muncă grea, a obținut un rezultat demn de laudă. Am intrat cu ochii larg deschiși și am abordat obiectivul în mod corect, cu așteptări realiste și cu un plan care putea fi menținut.

Același lucru se poate spune despre un alt client de-al meu, David. Am lucrat împreună mai mult de un an. Când am început, nu au existat promisiuni sau speranțe false. Doar o evaluare sinceră a stării în care era și unde a vrut să ajungă. Am elaborat un plan și apoi am făcut ajustări după cum este necesar.

Iată ce trebuie să știți dacă doriți să planificați un antrenament de succes și un plan de dietă: pierderea de grăsimi nu este atît de urgentă. Asta înseamnă că nu trebuie să pui accent pe orice decizie mică.

Pierderea de grăsime nu reacționează la capriciile unei zile specifice, exerciții fizice sau macronutriente. Pierderea de grăsime este un proces. Apare atunci când sunt fcaeți și executați corect numeroși pași.

Cea mai mare problemă pentru cei mai mulți este supra-sau sub-reacționarea. Vrem rezultate imediate. Și ceea ce nu reușim să ne dăm seama este că, în majoritatea cazurilor, nerăbdarea noastră are drept rezultat schimbări premature, care ajung până la sfârșit. Poate fi schimbarea unei dieta sau schimbarea unui antrenament nou. În multe situații, un grup de alimente (cum ar fi carbohidrații) este blamat și îndepărtat în întregime.

Secretul adevărat de pierdere a grăsimilor: de cele mai multe ori trebuie doar să lași procesul să-și ducă cursul. Aflați pașii, înțelegeți cum funcționează și apoi continuați practica până când deveniți ași în arderea grăsimilor.

Olivia Langdon, o fostă clientă, care a devenit mai tîrziu mentor, (cu care poti lucra direct) în Born Fitness coaching. Arată incredibil, dar nu a fost un succes peste noapte. Au fost patru ani de răbdare, de muncă grea și de reglare a scopurilor.

Olivia Langdon
Olivia Langdon

Este ciudat, dar filosofia Karate Kid „ceară pe ceară” a fost cu mult înainte de timpul său. Începeți prin a face mișcări simple și nu vedeți nimic în schimbare. Eh, uneori nici nu pare să faci nimic.

Apoi într-o zi, știi karate. Sau în acest caz, ardeți grăsimi și vedeți rezultate.

Pierderea de grăsime și ama (abs) sunt reale. Dar realitatea este că acest lucru e un rest al răbdării și a timpului real. Potrivit rezultatelor sondajului, 60% dintre persoanele care încep un plan de dietă nu o fac niciodată în ultimele 4 săptămâni.

Ce face ca acest lucru să fie atât de important? Pentru rezultate vizibile, majoritatea oamenilor trebuie să se afle într-un regim consistent de dietă și fitness pentru cel puțin 8 până la 12 săptămâni. Deci, nu e de mirare de ce atât de mulți oameni încep cu intenția corectă și fac chiar ceea ce trebuie făcut, dar renunță prematur.

Fii răbdător. Muncește din greu. Concentrează-te pe proces și nu pe rezultat, iar dacă programul este corect, atunci rezultatele vor fi doar o chestiune de timp. Gata, fără promisiuni pierderi de grãsime.

Autor: Rita Onuta